reklama

Ja a môj partner sme jedno! –Je to bezcenná fráza, či pravda?

Partner či partnerka nás zrkadlí. Všetko, čo robí sú vlastne zašifrované naše vedomé, či podvedomé myšlienkové pochody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prečo sme na svete? Niektorí tvrdia, aby sme sa učili, iní, aby sme si odpykali tresty, karmické zväzky, osud, ... existuje nespočetne veľa teórií a v podstate, ak sa nad nimi človek zamyslí istým spôsobom, sú pravdivé všetky. Čo je ale najvyšší zákon bytia? Na svete sme preto, aby sme sa rozpamätali kto sme! Zámerne píšem rozpamätali a nie učili! Naše duše sú celistvé, dieťa prichádza na svet celistvé, čisté, ako nepopísaný list papiera, nechýba nám na samotnom počiatku nič až na skúsenosti. A tam to celé „trápenie“ začína. Naše skúsenosti sú často práve tie, ktoré nám nedovolia sa rozpamätať kto sme. Rodičia sú ako prví, ktorí nás programujú. V tom lepšom prípade, keď máme láskyplný kvalitný rodinný základ, sa aj osobnosti lepšie darí (nie je to však pravidlo). Proste všetci ľudia, vrátane nás, nás programujú k myšlienkam, ktorým sami veria a vôbec si neuvedomujú, že tie negatívne sú nepravdivé, neláskavé a prenasledujú nás životom, pokiaľ sa ich vedome nezbavíme. Ide o memorované frázy, ako napríklad:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z teba nikdy nič nebude!

V živote musíš tvrdo „makať“, ale aj tak sa budú mať zlodeji vždy lepšie!

Na chleba sa ťažko robí!

Svet je zlý!

Ľudia sú zlí!

Nikdy nikomu never!

Pozri sa ako vyzeráš, nikdy nikto ťa nebude chcieť!

Musíš sa dobre učiť, lebo z teba nič nebude!

Peniaze sú zlo!...

A veľa iných negácií, ktoré väčšinou rodičia nemyslia zle, ale následky sú často fatálne.

Dostali sme ale do daru ZÁKON ZRKADLENIA, ktorý sa snaží nás na ten neporiadok v hlave upozorniť. Vďaka uvedomeniu si, že všetko okolo nás je IBA zrkadlový obraz, máme možnosť zistiť naozaj kto sme. Nie naše filtre – negatívne myšlienky, ktoré nám voľakedy nalial niekto do hlavy, ale tie úžasné čisté milujúce bytosti, ten nepoškvrnený papier pri narodení. Ako zistím, že je to pravda? Pri zamilovaní. Vtedy sa spúšťa mnoho vedecky dokázaných chemických reakcii v organizme, tvorí sa hormón šťastia a ten má úžasnú vlastnosť, na dobu neurčitú blokuje všetky naše filtre, všetky naše negatívne programy, zbavuje ich platnosti a my sme presne tí, ktorí sme. Ukazujeme pravú tvár. Vtedy sa dokážeme zamilovať i do človeka, o ktorom o pár dní, či mesiacov tvrdíme, že netušíme, prečo práve tento (grobian, agresor, neláskavý, sebecký, ....) si získal moju náklonnosť. Samozrejme platí to i na ženské polovičky. Prečo je to tak? Endorfíny sa prestanú časom produkovať, naše programy sa opäť uvoľnia a zrazu sa dívame do zrkadla, nie na svoju pravú tvár, ale na zrkadlový obraz programov a filtrov, neláskavých nepravdivých myšlienok. My totiž máme žiť život šťastia, my sme tie láskavé bytosti, ktoré sa nám počas zamilovanosti javia. A však my sme na to zabudli, respektíve cez nánosy, klapky, sme to prestali vidieť, veriť tomu. Vesmírne zákonitosti ale chcú, aby sme boli tými čistými bytosťami natrvalo a preto sa musia časom endorfíny prestať produkovať, aby sme mali šancu na očistenie svojej mysle. Inými slovami, nánosy musia preč.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V živote dostaneme presne toho partnera, čo práve potrebujeme. Každý partner nám ukazuje to, čomu veríme, čo odsudzujeme, posudzujeme, i všetko to, čo nemá s pravdou nič spoločné a teda je to ilúzia. Ak mi partner tvrdí, že nie som pre neho dosť dobrá = chce ma iba zákon zrkadlenia upozorniť, že to ja sama o sebe tvrdím, že nie som dosť dobrá = to ale nie je pravda, je to iba výrok, ktorému verím, ktorý som niekedy niekomu v slabej chvíľke uverila (chybný program). Alebo, keď stretávam stále tých istých „zlých“ partnerov = ak verím tomu, že muži sú zlí, tak čo sa potom, čudujem, keď mi do života takí vstupujú? Myšlienka je činná a priťahujem si do života vždy iba to, čomu verím! Alebo, ak mám polovičku, ktorá neustále mešká = má iný cit pre čas = možno ma práve učí, ako sa prestať stresovať kvôli maličkostiam a uvoľniť sa. Vyriešenie zrkadlového obrazu partnera je vždy individuálne. Každý z nás je iný, jedinečný a presne také sú i odpovede na otázku, čo mi partner vlastne zrkadlí. No jedno je isté, ak chcem, aby sa môj život upratal, dostal do harmónie, musím zmeniť seba. Je to logické, veď keď mám doma neporiadok, tak nebudem chcieť od suseda, aby si on upratal svoj byt! Ja chcem zlepšenie a teda ja sa musím zmeniť. Ako? Čo mám robiť? Aby som v živote, konečne našla/ našiel šťastie? Prestať veriť tomu, čo mi kto nahovoril. Negatívnu myšlienku od pozitívnej rozoznáme intuitívne. Pri tej pozitívnej máme dobrý pocit, ktorý si užívame, ale pri tej negatívnej sa iba trápime. A to nám môže byť smerodajné. Všetko, čo nám spôsobuje trápenie je ILÚZIA. Samozrejme verím, že nie je jednoduché zo dňa na deň prestať veriť veciam, ktoré nám dávali „zmysel“ celý život, ale i tak je to jediné možné riešenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako na to? Existuje nespočetné množstvo riešení, jedno z nich je i METÓDA ZÁKONA ZRKADLENIA podľa Ch. Kössner. Nielen že využíva zákon zrkadlenia ako taký, ale metóda jednoduchým spôsobom poukáže na naše potenciály, ktoré nežijeme a odhalí aj programy, ktoré nám v tom bránia. Prečo sa nám zrkadlia nežité pozitívne potenciály (vlastnosti, talenty, prednosti...) u partnera v negatívnom smere? To preto, že na svete musí byť vždy rovnováha a keďže my niečo nežijeme, tak to, ako na hojdačke, na druhej strane, musí niečo negatívne prevážiť. Takže z toho vyplýva, že ak začneme žiť svoj potenciál, opačná strana (negatívny partner) automaticky začne ustupovať. Rovnováha musí byť. Preto si vážme každého partnera, ktorý nám vstúpil do života, on/ona ani iný/iná nemohol/-la byť. Ak by sme totiž mali poriadok v hlave, nestretneme taký protiklad. 

Anna Zmajkovičová

Anna Zmajkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- človek, žena, ktorá vyjadruje skúsenosti z vlastného uhlu pohľadu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu