reklama

Čo nám zrkadlia choroby, či iné problémy?

Dovoľujem si tvrdiť, že skutočné vyliečenie určitého stavu je možné iba v prípade, ak vyliečime príčinu. Čo je teda príčinou našich zdravotných ťažkostí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Lekári nás mučia odpoveďami typu: genetika, životospráva, stres, ... . To je všetko pekné a možno nám to dáva aj vysvetlenie, no ak sa zamyslíme „sedliackym“ rozumom, zistíme, že niečo nám tu nesedí. Ak teda získam chorobu vďaka genetike, prečo teda pár metódami a výživovými prípravkami sa toho dokážem zbaviť? A čo životospráva? Ako to, že „škodlivé“ potraviny spôsobujú u niektorých príznaky a u iných sa neprejaví nič? Áno, sme individuálni, aj to je časť pravdy. Ako už naši predkovia vraveli: „v jednoduchosti je krása“, a je to tak. Veci nie sú tak komplikované, ako si myslíme, ich chápeme, alebo sami dokonca robíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas mojej cesty, dychtivo hľadajúc odpoveď na otázku: „Prečo?“ – som prišla až k zákonu zrkadlenia. Očarilo ma to, že na pochopenie významu ťažkostí človek nemusí mať dve vysoké školy a ani zvlášť nadanie. Tento zákon totiž poukazuje na nás samotných. Nik iný, ako my, nám nemôže za naše starosti. Áno, sme to my, strojcovia nášho šťastia, tvorcovia nášho osudu. Kľúč na naše starosti nosíme ukrytý v našom podvedomí. Metóda zákona zrkadlenia nám chce pomôcť nájsť samých seba. Ukázať nám cestu do nášho vnútra. A v prvom rade nás zoznámi s pravou príčinou, ktorá nám vytvorila daný symptóm. Táto metóda (patentovaná Christou Kössner) spočíva v tom, že všetko na svete, čo nás akokoľvek negatívne zamestnáva, je len naším vlastným zrkadlom. Už v Biblii sa píše, že Boh sa chcel vidieť a preto stvoril svet. Toto je niečo podobné. Aby sa človek mohol vidieť, potrebuje zrkadlo. Toto zrkadlenie je ale nadstavené na 180°. V krátkosti to znamená, že sa nám zrkadlí opak danej veci (negatívneho stavu), alebo situácie. Zrkadlia sa nám naše vlastné myšlienky, namemorované programy, nepravdivé vety, ktorým sme časom uverili. Je to iba ilúzia a aby sme to videli a pochopili, dostali sme do vienka zákon zrkadlenia. Ten na nás číha odvšadiaľ. Naše nepravdivé presvedčenia sa nám zrkadlia všade. Naším zrkadlom okrem chorôb a symptómov sú aj rodinní príslušníci, kolegovia v práci, domáce zvieratká, čo nás dokážu tak vyviesť z rovnováhy, dokonca aj neživé veci, ako auto, prístroje a mašinky... Všetko okolo nás, čo nás akýmkoľvek spôsobom irituje, je len predĺžená ruka nášho vlastného podvedomia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám doma dieťa, ktoré je jedovaté, hlučné, ... = neustále sa domáha pozornosti? A čo moja pozornosť? Venujem dostatok pozornosti ja sebe? Dovolím si mať seba na prvom mieste? Alebo som niekde na zanedbateľnom mieste po manželovi, deťoch, rodine, známych, či susedoch? 

Mám partnera, ktorý nejaví o mňa záujem (z môjho uhlu pohľadu) = robí si čo chce, žije si svoj život? A čo ja? Robím si čo chcem? Žijem si svoj život?

Mám mobilný telefón, ktorý mi neustále vymazáva telefónny zoznam? = Vyčistil mi databázu? A čo ja? Nepotrebujem náhodou v danú chvíľu si spraviť očistu medzi priateľmi, či známymi?

Vďaka 4 krokom môžeme za malú chvíľku odhaliť nepravdivé presvedčenia a tým zistiť, čo robíme „nesprávne“. Akceptovaním a prijatím spracovávame problematiku. Negatívne popisy osoby, alebo situácie potom otočíme o 180° na pozitívne a vtedy získavame ten pravý DAR. Viď hore v uvedených príkladoch. Presne TO je odpoveďou na naše trápenie. TO o 180° otočené pozitívne konanie totiž nežijeme a preto sa nám to zrkadlí v negatívnej forme navonok. Zrkadlá už raz také sú. Rozlúštením konania ale zďaleka nekončíme. Tam, kde vyberieme nepotrebné, zostáva prázdno. Tam treba zasadiť novú ideu. Niečo nové, čím nahradíme staré programy. Dokážeme si vyriešiť nielen choroby, ale i vzťahové problémy, ako i kaziace sa auto a trucujúcich domácich maznáčikov, . .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo sa choroby týka, je tam trošku iný princíp. Choroba si totiž dovolí to, čo si my sami nedovolíme. Napríklad, taká chrípka. Dostane nás do práceneschopnosti. Čo si teda chrípka dovolila? Vypnúť nás. Telo pracovalo a prepínalo sa v práci a my nie a nie sa zastaviť a oddýchnuť. Tak si to dovolila choroba. Prečo si nedovolíme oddych je zapríčinené rôznymi programami, ako napríklad: Všetko si musím spraviť sám. Chod celej firmy stojí na mne. Nik nie je tak dobrý ako ja. Nik to nespraví tak dobre ako ja. ... Programov je nespočetne veľa, ako i príčin a posolstiev chorôb. To, čo uvádzam za príklad, je iba zlomok z možností, ktoré nám ochorenie chce povedať. Napríklad taká rakovina. Ako sa správa ona? Zožiera nás z vnútra, rozťahuje sa, množí sa, ide do špiku kosti ... Tam sa snažíme prísť na to, čo nás zožiera v skutočnosti. Je to vzťah k niekomu? Vzťah k sebe? Alebo mi chce to ochorenie povedať, že si ja mám vytvoriť niekde priestor? Alebo dokonca mi chce naznačiť, že ja mám niečo znásobiť, či precítiť až do špiku kosti?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A takto by sme mohli pokračovať do nekonečna. Každá choroba je iná, každý človek je iný a individuálny a také sú i programy, ktoré ho ovplyvňujú. Znie to zložito? Možno na prvý dojem, ale to i bicyklovanie, keď sme to ešte neovládali. A s touto metódou je to rovnako. Keď sa človek naučí základný princíp zákona zrkadlenia zistí, že to jednoduché je. V jednoduchosti je totiž krása. Koľko ciest vedie do Ríma, toľko máme aj možností. Niektoré sú krátke, iné dlhé, niektoré komplikované, iné zasa jasné, ako letná obloha. Je len na nás, akú cestu si zvolíme. Možností máme vždy neúrekom.

Anna Zmajkovičová

Anna Zmajkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- človek, žena, ktorá vyjadruje skúsenosti z vlastného uhlu pohľadu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu